یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۴۳:۴۱

سیاری: نیروی دریایی مستقل، خودکفا، توانمند و متکی به تولیدات داخلی است

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه با تامین تجهیزات مناسب، نیروی دریایی می‌تواند در آب‌های دنیا با قدرت حضور داشته باشد، گفت: نیروی دریایی مستقل، خودکفا و توانمند است و نیازهای خود را از تولیدات داخلی تامین می‌کند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در جلسه انعقاد قرارداد همکاری نیروی دریایی با جهاد دانشگاهی کشور که صبح سه شنبه در پارک علم و فناوری استان البرز برگزار شد، افزود: اکنون نیروی دریایی در کشور مستقل، خودکفا و توانمند است و نیازهای خود را از تولیدات داخل برطرف می‌کند.


وی با اشاره به وجود ضرورت تاسیسات به روز دنیا در نیروی دریایی، افزود: به همین منظور با توجه به نگاه اتکا به خود و ساخت تجهیزات در داخل کشور از مراکز علمی و پژوهشی کشور بازدید صورت میگیرد تا با توانمندیهای مراکز صنعتی و دانشگاهی آشنا شویم. وی با تاکید بر اینکه برای تامین توانمندی‌های خود از این امکانات بهره ببریم، اظهار داشت: امروز در مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی حضور پیدا کرده و با دستاوردهای ارزشمند آنها آشنا شدیم.


دریادار سیاری گفت: سمت و جهت خودکفایی طبق منویات مقام معظم رهبری در دستور کار قرار دارد تا باساخت تجهیزات با تولید داخل که در ابعاد مختلف اقداماتی انجام شده این مهم را تحقق بخشیم. وی ادامه داد: البته در این راستا به بحث و تبادل نظر با پژوهشگران و دانشگاهیان می‌پردازیم و با برخی از دانشگاه‌ها در حال حاضر طرح هایی تعریف شده و استفاده از آن ها در دستور کار قراردارد. وی افزود: نتایج مثبتی از این تعاملات به دست آوردیم و برای تامین تجهیزات، نیاز به دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی داریم.



  کد خبر : 2068
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :